Thursday 12 September 2013

EBOOK SUPER WAHM SUPER MOM







Tinta dari pengarang
Ebook SuperWAHM SuperMOM

Pembaca disayangi Allah sekalian,
Selagi mana Allah memberikan saya rezeki dalam bentuk idea yang mencurah, maka selama itulah saya akan meneruskan daya juang dalam penulisan. Ini sahaja yang mampu saya tinggalkan agar seciput usaha ini mampu memberi motivasi dan inspirasi kepada lebih ramai diluar sana.

Catatan ibu, isteri dan wanita,
Selagi mana wanita itu bergelar isteri dan ibu, maka rumahlah tempat terbaik untuk kita kembali. Kembalikan kegemilangan wanita di zaman Rasulullah, dengan trend perkembangan internet memberangsangkan kita mampu lakukan sesuatu. Sesuai dengan fitrah dan tuntutan dalam Al-quran dan sunnah, kita kembali ke tempat asal namun bukan sekadar duduk dalam tempurung. Usaha kita, kerana mahu mengembalikan pesona didikan anak-anak bermula dari hasil air tangan ibu. Insya-Allah, saya percaya wanita-wanita yang berkongsi pengalaman di dalam ebook ini adalah wanita hebat yang sudah punya keputusan dan pilihan yang tepat. Dan saya juga amat yakin, kalian yang membaca ini juga akan mengambil langkah dan jalan yang sama. Semoga kita sama-sama meraih kejayaan dunia dan akhirat

Masayu Ahmad
24.2.2013


untuk belian, boleh hubungi saya :
sms /watsapp : 017-7912993

No comments:

Post a Comment